خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

تنها مدیریت جهادی می‌تواند به شعار سال تحقق ببخشد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۹۱

استاندار لرستان گفت: مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری معادل سازی امروزی مدیریت شهید رجایی و باهنر است که کشور توانسته با برخورداری از این مدیریت بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، هوشنگ بازوند در مراسم گرامیداشت شهدای شهریور که با حضور وزیر اطلاعات در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت هفته فضایل اخلاقی و انسانی و همچنین هفته همدلی میان مسئولان و مردم است.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی در کشور بوده‌اند، تصریح کرد: امروز ما بعد از 36 سال افتخار می‌کنیم که از الگوی مدیریتی آنها استفاده می کنیم.

وی افزود: مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری معادل سازی امروزی مدیریت این دو شهید بزرگوار است که کشور توانسته با برخورداری از این مدیریت بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

استاندار لرستان با اشاره به سال تولید و اقتصاد اظهار داشت: تنها مدیریت جهادی می‌تواند به شعار سال تحقق ببخشد. همه مدیران باید شعار سال را در زیر چتر اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود قرار دهند و ساز وکار تولید و اشتغال نیز جذب سرمایه گذاری و تولید ثروت است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز