خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی لرستان:

هدف از برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر توسعه و ترویج فرهنگ کار گروهی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۲۲

مدیرکل کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی لرستان گفت: هدف از برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان توسعه و ترویج ویژه فرهنگ کار گروهی و کار تعاونی است

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی آشتاب در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان لرستان که در سالن همایش دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، اظهار دشت: هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج ویژه فرهنگ کار گروهی و کار تعاون دانست و افزود: کار در تعاونی به نوعی برای هم بودن، همراهی، همدلی و همچنین قرار گرفتن سرمایه های مادی و معنوی در کنار هم است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی لرستان تصریح کرد: بخش تعاون باید مورد ارزیابی، نقد و بررسی قرار بگیرد و سالیانه جشنواره ای را برگزار می کنیم که در این جشنواره  از زحمات فعالان برتر تعاونی ها تجلیل بعمل می آید.

وی ادامه داد: براساس شاخص هایی که وزارت خانه اعلام کرده بود حدود 500 تعاونی در این جشنواره ثبت نام کردند که این نشان از استقبال پر شور و پر رنگ از جشنواره دارد.

آشتاب اظهار داشت: در بین تعاون گران ملی 2 تعاونی ملی به نام شرکت گیاهان دارویی خرمان و فرش بافی از تعاونی ها برتر کشوری هستند که به نوعی نوآوری و خلاقیت را به حداکثر رسانده اند و امروز به عنوان تعاونگر ملی شناخته شده اند.

 مدیرکل کار،تعاون و رفاه امور اجتماعی لرستان بیان کرد: بالغ بر هزار و 500  تعاونی در عرصه های مختلف داریم که باید آنها را توسعه داده که بیش از 52 تعاونی در سال 96 تشکیل شده است که بالغ بر700 نفر عضو دارند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز