خبرگزاری کار ایران

هوشنگ بازوند:

بعضی دستگاه‌ها نباید با بوم‌گردی خودجوش مردمی سخت‌گیرانه برخورد کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۶۷

استاندار لرستان گفت: بعضی دستگاه‌ها با مردمی که ایام نوروز به صورت خودجوش صنعت بوم‌گردی را بوجود می‌آورند سخت‌گیرانه برخورد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه گردشگردی و میراث فرهنگی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بوم گردی مستلزم کمک بدون چون و چرای دستگاه‌های اجرایی است و نباید در این زمینه به مردم سخت‌گیری کنند، اظهار داشت: بعضی دستگاه‌ها با مردمی که ایام نوروز به صورت خودجوش صنعت بوم‌گردی را بوجود می‌آورند و کنار جاده‌ها مشغول کسب درآمد می شوند سخت‌گیرانه برخورد می‌کنند در صورتی که می‌بایست به آنان اجازه کسب درآمد بدهند.

استاندار لرستان یکی از محورهای پایلوت صنعت بوم گردی را جاده خرم آباد پلدختر دانست و افزود: آزاد راه پل زال علی رغم اینکه پروژه بسیار خوب و دارای زیر ساخت عالی است و استان از آن سود می برد ولی واقعیت این است که باعث تعطیلی دو هزار و ۵۰۰ شغل در صنعت بوم گردی شد.

وی با تاکید بر اینکه می‌بایست تدبیری بوجود آورد که دو هزار و ۵۰۰ شغل تعطیل شده دوباره در جاده پلدختر احیاء شود، تصریح کرد: برای احیاء این مشاغل اولین قدم بوجود آوردن زیر ساخت  است تا بتوان در این محور  تردد را باز احیاء کنیم و می‌بایست راه و شهرسازی که هم اکنون فعالیت خوبی در جاده خرم‌آباد پلدختر دارد این جاده را هر چه زودتر بازسازی نماید تا سرمایه گذار با  رغبت بیشتری در منطقه سرمایه گذاری کند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز