خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا کرم‌وند تاکید کرد:

لزوم مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۹۵

مدیرعامل آب و فاضلاب استان لرستان بر لزوم مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از لرستان، حمیدرضا کرم وند بر لزوم مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی تأکید و از افزایش محسوس مصرف آب در بین مشترکان خبر داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان لرستان با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در ماه‌ پایانی سال افزایش می‌یابد، اظهار داشت: انجام خانه تکانی به‌صورت گسترده و بدون رعایت الگوی مصرف باعث افزایش مصرف آب شرب می‌شود.

وی افزود: بالا رفتن میزان مصرف آب در ایام خانه‌تکانی باعث افت فشار و کمبود آب در برخی مناطق شهری می‌شود و به همین دلیل ضروری است مشترکین  برای جلوگیری از افت فشار آب و هدر رفت آن هنگام خانه‌تکانی در مصرف صحیح و اصولی این کالای با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.

کرم‌وند میانگین مصرف آب توسط مشترکان آبفای شهری را بیش از 180 لیتر در شبانه‌روز عنوان کرد و بیان داشت: این میزان مصرف روزهای پایان سال و هنگان خانه‌تکانی  به صورت محسوسی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب هنگام خانه‌تکانی عنوان کرد: رسانه‌ها  با اطلاع رسانی در این ارتباط می‌توانند زمینه همکاری شهروندان را در مصرف بهینه آب فراهم آورند.

کرم‌وند بیان کرد: اصلاح برخی روش‌های نادرست مصرف آب  از هدر رفت آب تا حدود زیادی جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: به رغم مصرف بالای آب در ایام پایانی سال، شرکت آبفای استان تدابیر لازم را برای مدیریت مصرف بهینه  بکار خواهد بست

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز