خبرگزاری کار ایران

مسئولان استانی لرستان در بازدید از کارخانه فارسیت خواستار شدند ؛

اشتغالزایی 50 کارگر بیکار با راه‌اندازی دوباره لاستیک سازی

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۸۵

فرماندار دورود گفت:400 نفر از پرسنل شرکت فارسیت دورود با توجه به منع ورود مواد اولیه از سال 92 تاکنون بازخرید شدند که این امر مشکلات زیادی را برای خانواده های آنها بوجود آورده است.

به گزارش ایلنا از لرستان، ماشاءالله نعمتی در بازدید استاندار لرستان،برخی از نماینده مردم دورود و ازنا وجمعی ازمسئولان محلی و استانی از شرکت فارسیت دورود گفت: این کارخانه15 هکتار مساحت دارد. در این کارخانه ساختمان‌های آماده از جمله ساختمان تولید، انبارها، آزمایشگاه، لاستیک سازی، استخرها و مدیریت وجود دارد که می توان تکنولوژی جدیدی بدون هیچگونه هزینه اضافی در آن راه اندازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این شرکت دارای مجوزهای آجر نسوز و پاکت سیمان است  با توجه به نیاز کارخانه سیمان و سایر شرکت‌ها می توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

نعمتی اظهار داشت: حداقل کاری که در این شرکت می توان انجام داد راه‌اندازی قسمت لاستیک سازی است که می توان پرسنل باقی مانده شرکت را که 46 نفرند ،مشغول به کار کرد و یا حتی با توجه به نیاز بازار بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی بیشتر ایجاد کرد.

فرماندار دورود با اشاره به معضل بیکاری در شهرستان دورود گفت: راه‌اندازی کارخانه جدید امری بسیار دشوار است که امید است با یاری و مساعدت مسئولان قسمت‌هایی از شرکت فارسیت که پتانسیل مورد نیاز را دارا هستند هرچه سریع تر راه اندازی کرد.

 

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز