خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه لرستان خبر داد:

اختصاص مبلغ چهار میلیارد تومان برای ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۵۹۳

رییس دانشگاه لرستان گفت: با پیگیری نمایندگان، مبلغ چهار میلیارد تومان برای ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از لرستان، خسرو عزیزی گفت: مبلغ چهار میلیارد تومان از محل اعتبار تملک دارایی برای طرح‌های دارای ردیف ملی که در اختیار دو نماینده‌ خرم‌آباد و چگنی است، به ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان و دانشگاه‌های منطقه‌ کمالوند اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه لرستان ضمن قدردانی از پیگیری و تعامل نمایندگان خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: ساخت تقاطع غیرهم‌سطح برگشتی در محل ورودی دانشگاه لرستان در منطقه کمالوند خرم‌آباد از مطالبات و خواسته‌های اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه لرستان و نیز از خواسته‌های اهالی محترم ساکن منطقه‌ی کهریز خرم‌آباد بوده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و پیگیری هر دو نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اعتبار چهار میلیارد تومان برای ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه، در اختیار دانشگاه لرستان قرار گرفت.

عزیزی، کاهش حداقل شش کیلومتری فاصله‌ی تردد به دانشگاه لرستان و دانشگاه‌های پیام‌نور و علوم پزشکی واقع در منطقه کمالوند خرم‌آباد را مهم‌ترین دستاورد ساخت تقاطع غیرهم‌سطح در محل ورودی دانشگاه لرستان دانست.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز