خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان:

خرم‌آباد در حال تبدیل شدن به شهر مقصد گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۸۰

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان: خوشبختانه با خدمات انجام شده در سال‌های اخیر و با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی موجود، آرمان تبدیل خرم آباد به مقصد گردشگری به سرعت در حال تحقق یافتن است

به گزارش ایلنا از لرستان، حبیب الله خجسته پور در دیدار نوروزی با شهردار خرم آباد اظهار داشت: طبق آمارها شب پنجشنبه دوم فروردین ماه برای نخستین بار از ۲۰ هزار گردشگر و مهمان نوروزی در مراکز و کمپ‌های اقامتی عمومی خرم آباد پذیرایی شده است که بار اصلی آن بر دوش مجموعه شهرداری بوده است.

وی افزود: حضور مهمانان نوروزی در شب‌های گذشته به حدی بود که  مدیریت ارشد استان نیز مستقیما به بحث خدمات رسانی ورود پیدا کرد و علاوه بر  ستادهای اسکان و کمپ‌های اقامتی، درب سالن‌هایی چون نمایشگاه بین‌المللی، سالن شهید چاغروند و برخی سالن‌های ورزشی نیز به روی مسافرین گشوده شد.

خجسته پور با تقدیر از خدمات و اقدامات ستاد نوروزی شهرداری خرم آباد تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری با تمام وجود پای کار است و علاوه بر خدمات اقامتی، برنامه‌های مفرح فرهنگی، هنری آن تاثیر به سزایی در رضایت گردشگران و مهمانان و کاهش عصبیت و خشونت در این ایام داشته است.

وی با دعوت از همه دستگاه‌ها، فعالین رسانه‌ای و مجازی و شهروندان برای کمک به نهضت خدمات رسانی به مهمانان تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد فقط نیمه خالی لیوان را می‌بینند و نقاط مثبت کارهای انجام شده را نادیده می گیرند، در حالی که الان دیگر زمان انتقاد کردن نیست، بلکه زمان کمک کردن و تعامل و همکاری است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان با اشاره به افزایش روزافزون حضور مهمانان نوروزی و گردشگران در خرم آباد گفت: خوشبختانه با خدمات انجام شده در سال‌های اخیر و با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی موجود، آرمان تبدیل خرم آباد به مقصد گردشگری  به سرعت در حال تحقق یافتن است هر چند هنوز با کمبود زیر ساخت‌های لازم مانند هتل‌ها و مهمانپذیرهای مناسب روبرو هستیم که حل آن همت مسئولین را می‌طلبد.

خجسته پور با اشاره تاثیر حضور گردشگران و مهمانان نوروزی در رونق بازار و ورود پول و سرمایه به شهرها اظهار داشت:  متاسفانه در ایام منتهی به پایان سال اکثر کسبه و بازاریان خرم آباد قبل از کارکنان ادارات کار خود را تعطیل می‌کنند در حالی که در دیگر شهرها از جمله شهرهای بزرگ عکس این موضوع صادق است که لازم است که برای حل این مسئله تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز