خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

شناسایی ۱۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در ایام نوروز در لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۵۵۴

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت که ۱۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی در لرستان شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از لرستان، علی خادمی از شناسایی ۱۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: این مساله، حاصل تلاش ۱۲ اکیپ گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی در سطح استان از ۲۵ اسفند ۹۶ تا پایان روز ۹ فروردین ماه سال جاری است.

 مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: نکته بسیار حائز اهمیت در گشت‌های امسال حضور موثر و جدی اکیپ‌های  گشت برخی از مراکز جهاد کشاورزی بود که به موازات گشت‌های مدیریت  شهرستان‌ها فعالیت موثر و امیدبخشی داشته‌اند.

وی افزود: گشت‌های ایام تعطیلات نوروزی با شدت و نظارت بیشتری تا نیمه اول فروردین ادامه دارد و علاوه بر برخورد با تغییر کاربری غیر مجاز، در دادن  مشاوره و توزیع تراکت‌های سامانه ۱۳۱ فعالیت خوبی در حال انجام است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بیشترین موارد تغییر کاربری غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروزی تا به امروز درسطح کل شهرستان‌ها مربوط به شهرستان خرم‌آباد گزارش شده که برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: از عموم مردم به‌ویژه روستاییان و کشاورزان استان درخواست می‌شود قبل از هر گونه اقدامی به منظور هر گونه احداث بنا، تاسیسات یا دیوارکشی در اراضی زارعی و باغی متعلق به خود، حتما با مراجعه به مراکز یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و امور اراضی استان با طی کردن مراحل اداری، مجوز لازم را از مراجع فوق دریافت کرده و هر گونه تغییرکاربری غیر مجاز در روستاها را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

 

انتهای پیام/
الهام آریان فر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز