خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

شناسایی ۱۳۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در ایام نوروز در لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۸۳۳

مدیر امور اراضی استان لرستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۳۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی توسط ۲۰۱ گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی شناسایی شد.

علی خادمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در لرستان، با اعلام این مطلب افزود: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۳۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی توسط ۲۰۱ گشت حفاظت از اراضی کشاورزی در سطح استان در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه سال ۹۷ شناسایی شد.

وی تصریح کرد: این تیم ها ضمن گشت زنی با نظارت دقیق بر موضوع حفظ کاربری اراضی کشاورزی و مشاوره لازم جهت رعایت قوانین مربوطه، با توزیع تراکت‌های ترویجی به ویژه سامانه ۱۳۱ در بین مردم گام های موثری در این راستا برداشتند.

مدیر امور اراضی لرستان با بیان اینکه بیشترین تغییر کاربری غیرمجاز از نظر فراوانی در این ایام مربوط به شهرستان خرم آباد بوده است، اظهار داشت: گشت های ویژه با صدور اخطار و توقف عملیات در این راستا با متخلفین برخورد قانونی کردند.

خادمی به حضور پر رنگ مراکز جهاد کشاورزی برخی شهرستان‌ها استان اشاره کرد و افزود: این همکاری و همیاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بی نظیر بوده است.

خادمی تعداد توقف عملیات ها را ۱۳۵ مورد دانست که در این ارتباط ۱۶۸۴۵ مترمربع بنا غیرمجاز؛ ۷۰۱۷ مترمربع محوطه سازی و سایرموارد ۶۸۹۹۶ مترمربع بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۰۱ تیم گشت حفاظت از اراضی کشاورزی با ۴۹۶ نفر و ۷۷۹ ساعت و ۱۱۳۹۰ کیلومتر مسافت طی شده در طول این مدت گشت‌زنی کرده‌اند، عنوان کرد: در ایام تعطیلات ۱۴۰۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۳۱ ثبت شده که ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از طرف مردم گزارش شده و کارشناسان در طول این ایام ۱۱۳۲ مورد مشاوره ارائه دادند و متقابلا ۲۶۶ مورد تقدیر و تشکر و پیشنهاد از سوی مردم دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز