خبرگزاری کار ایران

علی آشتاب خبر داد:

بررسی مشکلات 50 واحد اقتصادی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۵۰۴

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی از بررسی و حمایت تعداد 50 واحد کارگری در کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل دار لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی آشتاب با اشاره به حمایت و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری استان برای تثبیت اشتغال اظهار داشت: در راستای اهداف وزارت متبوع مبنی بر حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال موجود، یکی از مهمترین رسالت این اداره کل شناسایی بموقع مشکلات واحدهای کارگری و پیگیری بهنگام برای رفع و حمایت از این واحده است.  

آشتاب افزود: در این راستا در سال 96 تعداد 39 جلسه طرح مشکلات استانی حمایت از واحدهای مشکل دار تشکیل و بیش از 7 هزار 125 فرصت شغلی در استان تثبیت شده است .

وی به احصای واحدهای نیمه فعال و دارای مشکل استان اشاره و تاکید کرد: باید با برگزاری جلسات کارشناسی و هدفمند برای فعال شدن این واحدها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش نمود.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان تخصیص سرمایه در گردش، استمهال‌ بدهی، بخشودگی جرایم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، طبقه بندی مشاغل، بیمه بیکاری، معوقات کارگران، مسائل مشاغل سخت و زیان‌آور مشکلات مرتبط با محیط زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی از مهمترین مسائل این واحد ها عنوان کرده که در سال 96 انجام گرفته است.

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز