خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان خبر داد:

افتتاح پروژه آسفالت روستای شهرک امام خمینی(ره) شهرستان دلفان

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۹۷۲

پروژه آسفالت روستای شهرک امام (ره) شهرستان دلفان در دهه حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) و باحضور جمعی از مسئولان و مردم منطقه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، در این مراسم مسعود رضایی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی و وفاق بوجو آمده بین  مسئولان در سطح استان توانسته ایم 42 پروژه در سطح شهرستان دلفان تعریف کنیم.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان افزود : با قدم های مثبت مسئولان و زحمات همکاران ما در بنیاد مسکن جهش قابل توجهی درخصوص اجرای طرح هادی در شهرستان دلفان داشته‌ایم که بر این اساس رشد پروژه های عمرانی از 24 درصد به 32 درصد رسیده که توفیقی ارزشمند درخصوص عمران و آبادانی روستاهای شهرستان دلفان محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: بهره مندی روستاها از طرح هادی در سطح استان نیز از 5/33 درصد با کمک و هم افزایی با مسئولان استانی به رشد 39 درصدی رسیده است. 

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان افزود: روستاهای شهرک امام(ره)، خلیفه آباد، مرادآباد و چشمه خانی بصورت همزمان افتتاح می شوند که اعتباری بالغ برهشت میلیارد ریال در این روستاها هزینه شده است.

رضایی عنوان کرد: در سال 1395 اعتبارات هزینه شده در روستاهای دلفان 15 میلیارد ریال بوده که این رقم در سال 1396 به مبلغ 57 میلیارد ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز