خبرگزاری کار ایران

خجسته‌پور:

رفع محرومیت 6 دهستان لرستان در اولویت مدیران باشد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۳۹

معاون استاندار لرستان گفت: 6 دهستان استان به عنوان مناطق بسیار محروم شناسایی شده که بررسی و رفع مشکلات آنها باید در اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی استان افزود: مدیران باید علاوه بر اجرای برنامه‌های روزانه و عادی خود، محرومیت‌زدایی دهستان‌های معرفی شده را در دستور کار ویژه قرار دهند.

وی تصریح کرد: استان‌های کمتر برخوردار از عقب ماندگی‌هایی رنج می‌برند که علاوه بر ضرورت تخصیص اعتبار و توجه ملی به این مناطق، مسئولان استانی نیز باید تلاش ویژه ای برای جبران این معضل داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی درستی از مناطق محروم صورت گرفته، تاکید کرد: این دهستان‌ها علاوه بر مشکلات و نقاط ضعف، توانمندی‌هایی نیز دارند که باید از آن برای غلبه بر تهدیدها استفاده کرد.

خجسته‌پور از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مناطق تقدیر کرد و گفت: این قرارگاه به‌عنوان هماهنگ کننده بسیار خوبی عمل کرده و دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید با هم افزایی با قرارگاه، اقدامات موثری برای رفع محرومیت‌زدایی دهستان‌ها انجام دهند.

وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد نیز ظرفیت بسیار مناسبی هستند که باید از توانایی آنها در این اقدام جهادی بهره برد.

انتهای پیام/
زهرا احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز