خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تقویت دولت، تقویت آینده ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۴۴

استاندار لرستان گفت: باید فاصله بین انتظارات و امکانات را تنظیم کنیم.

به گزارش ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در همایش تبیین نقش و جایگاه بخشداران در توسعه روستایی استان، اظهار کرد: برای طرح موضوعات و بررسی مشکلات بخشداران باید مکانیسمی در خصوص ارتباط و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی تعریف کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کشور در شرایط خاص و حساسی از لحاظ روابط خارجی قرار گرفته است، بیان کرد: معمولا این حوادث بر اقتصاد و دیگر بخش‌های کشور تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با تمهیداتی که در نظر گرفته قطعا با سرافرازی از این موضوع بیرون خواهد آمد، افزود: با وجود مخالفت‌هایی که از درون و خارج از کشور به موضوع برجام می‌شد امروز شاهد اهمیت برجام در روابط بین‌المللی هستیم.

خادمی خاطر نشان کرد: اگر با این نگاه که برجام نبود چه اتفاقی رخ می‌داد به موضوع نگاه کنیم کاملا به نقش برجام پی خواهیم برد.

وی با بیان اینکه عده‌ای اعتقاد داشتند که در قضیه برجام ایران بازی را باخته است، افزود: امروز شاهدیم که آمریکا به دلیل اینکه احساس می‌کند بازی را باخته اقدام به خروج از برجام کرده است.

مقام عالی رتبه استان با اشاره به سخنان دکتر جهانگیری مبنی بر اینکه امروز دولت، نظام و ایران از یکدیگر جدا نیستند، اذعان کرد: تقویت دولت، تقویت نظام و در نهایت تقویت آینده ایران است.

وی با تاکید بر اینکه بخشداران در حل مشکلات سریع‌تر و به موقع‌ اقدام کنند، افزود: امروز کشور هرچه بیشتر نیاز به وحدت و همکاری دارد بنابراین دولت باید منادی این وحدت باشد و از انشقاق و اختلاف‌ها جلوگیری کند.

استاندار لرستان بر لزوم ایجاد امید و نشاط در بین مردم تاکید کرد و گفت: حاصل ناامیدی برگرفته از توقعات بیشتر از امکانات موجود است.

خادمی تولید امید و نشاط را در بین مردم عامل جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و تصریح کرد: تولید نشاط باعث ایحاد امیدواری در بین مردم خواهد شد بنابراین باید برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را در اولویت قرار داد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که ما مطمئن به پیروزی هستیم اما نیاز به الزاماتی است، تاکید کرد: تحرک بیشتر بخشداران در انجام کار، ایجاد امیدواری در بین مردم و ضرورت همکاری با دیگر نهادها به تحرک و موفقیت بالا‌دستی نیز کمک خواهد کرد.

خادمی وظیفه اصلی بخشداران را عمران، رونق اقتصادی و فرهنگی در مناطق خود عنوان کرد و گفت: بخشداران موظفند در انجام کارها با فرمانداران ضمن حفظ جایگاه آنان هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم توجه بیشتر به آتش‌سوزی جنگل‌ها تاکید کرد و گفت: باید این روزها با حساسیت بیشتر و استفاده از تمامی امکانات از آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع جلوگیری کرد.

 

انتهای پیام/
رضا گودرزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز