خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ارتقای سطح اجتماعی مناطق حاشیه‌نشین اولویت کاری دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۷۶

استاندار لرستان بر لزوم ایجاد شغل پایدار در مناطق حاشیه‌نشین استان تاکید کرد

به گزارش ایلنا لرستان، سیدموسی خادمی در جلسه مشترک ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و کارگروه تخصصی ارتقای اجتماعی- فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه‌نشین استان اظهار کرد: این موضوع مهم در سطح کشور مطرح است و همه استان‌ها با آن به عنوان یک معضل اجتماعی درگیر هستند.

وی در ادامه افزود: لرستان با ترکیبی از بیکاری، معضلات و آسیب‌های اجتماعی مواجه است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

خادمی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید طی سال جاری در برنامه‌های خود این موضوع را به طور جدی پیش‌بینی کرده و توجه ویژه‌ای به مناطق با بافت‌های فرسوده و بازسازی آنها دارد.

استاندار لرستان گفت: این فعالیت به سازمان‌های مردم‌نهاد واگذار شده است، البته نیروی مقاومت بسیج نیز علی‌رغم اینکه جزو وظایف آنان نیست به خوبی با روحیه جهادی به موضوع آسیب‌های اجتماعی پرداخته و در راستای ایجاد فضای ورزشی و رفاهی در این مناطق اقدام کرده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شغل پایدار در مناطق حاشیه‌نشین خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم روند کار تاخیر داشته باشد برای همین گرفتن آمار کامل از هر منطقه در اولویت کاری سازمان‌های مردم‌نهاد باشد.

خادمی با اشاره به اینکه ضمن کار کردن در بافت‌های فرسوده با مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و گاهی امنیتی مواجه می‌شویم، گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی باید در این مناطق کارهای فرهنگی انجام داد.

مدیر ارشد استان بیان کرد: از جمله برنامه‌های اصلی دولت در سال جاری ارتقای سطح اجتماعی، فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه‌نشین است بنابراین تمامی حوزه‌ها و دستگاه‌ها باید به این موضوع به صورت جدی توجه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز