خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان خبر داد:

احداث شهرک تخصصی ویژه رونق صنایع پایین‌دستی پتروشیمی خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۳۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از اختصاص زمین برای احداث شهرک تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، گودرز امیری در جلسه بررسی مشکلات پتروشیمی خرم‌آباد با اشاره به اراضی واگذار شده به پتروشیمی گفت: این اراضی با هدف رونق صنایع پایین دستی پتروشیمی واگذار شده که هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.

وی افزود: قرار است این اراضی به‌عنوان یک شهرک تخصصی به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری بر لزوم ارائه برنامه زمان‌بندی آماده‌سازی شهرک‌های تخصصی تاکید کرد و اظهار داشت: قیمت واگذاری این اراضی بر اساس جداولی که شرکت شهرک‌های صنعتی تعیین کرده است، انجام می‌شود.

امیری با بیان اینکه بخاطر تسهیل در واگذاری و جذب سرمایه‌گذار باید قیمت تمام شده بر اساس واقعیت باشد، تصریح کرد: مشخص شود سرمایه‌گذاری پایین دست صنایع پتروشیمی در چه زمینه‌ای قرار است فعالیت کند و معرف آن چه دستگاهی و همچنین نحوه واگذاری می‌خواهد به چه صورت باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا مطالعه و ارزیابی برای قیمت‌گذاری به مدت چهار ماه تهیه و در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گیرد، سپس شرکت فوق ظرف ۱۰ روز قیمت‌گذاری اراضی مورد نظر را اعلام کند.

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز