خبرگزاری کار ایران

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

دست کسانی که در بام خرم‌آباد تلاش می کنند را می‌بوسم

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۳۰

معاون استاندار لرستان گفت: دست کسانی که در بام خرم‌آباد تلاش می کنند را می بوسم و برای رفع دغدغه‌های آنها در مجموعه بام خرم‌آباد تلاش خود را انجام می دهم

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، احمد مرادپور در بازدید از مجموعه بام خرم‌آباد با پدر بلوط ایران و جمعی از افرادی که در این مجموعه فعالیت دارند دیدار و به گفتگو پرداخت.

وی اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت استفاده از دو هزار هکتار مجموعه بام خرم‌آباد می تواند اشتغال این شهر را تامین کند منتها نیاز به برنامه ریزی و تلاش فراوان است.

معاون عمرانی استاندار لرستان اظهار داشت: کاشت درختان بومی در بام خرم‌آباد اقدام بسیار خوبی بوده که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت بام خرم آباد برای توسعه گردشگری این منطقه تاکید کرد و یادآور شد: برای اینکه استفاده درستی ازمجموعه بام خرم‌آباد داشته باشیم طرح جامعی از سوی مشاور در حال تهیه است که تمام جوانب توسعه این مجموعه در آن دیده خواهد شد.

مرادپور گفت: با اجرای طرح مورد نظر از این پس هر اقدامی در مجموعه بام خرم‌آباد بخواهد صورت بگیرد باید از نظر تولید ثروت مورد نظر قرار گیرد.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: دست کسانی که در بام خرم‌آباد تلاش می کنند را می بوسم و برای رفع دغدغه های آن ها در مجموعه بام خرم‌آباد تلاش خود را انجام می دهم.

مرادپور افزود: باید تلاش کنیم گردشگرانی که به بام خرم‌آباد می آیند چند روز اقامت داشته باشند تا حضور آنها منفعت اقتصادی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز