خبرگزاری کار ایران

عیادت مسئولان انجمن ملی صنایع لوازم خانگی از معاون صنایع عمومی وزارت صمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۵۲۵

عباس هاشمی دبیر و فرشاد براتی معاون برنامه ریزی و اجرایی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران از محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت که ظهر جمعه گذشته در یکی از محورهای استان قزوین دچار سانحه رانندگی شده بود عیادت و برای ایشان از خداوند متعال سلامتی کامل و عاجل درخواست کردند.

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: هر مؤمنی که به دیدار بیماری برود در رحمت خدا وارد می شود و زمانی که نزد آن بیمار بنشیند در رحمت خدا فرو می رود. اگر صبحگاهان به عیادت او برود هفتاد هزار فرشته تاشام او را دعا می کنند و اگر شامگاهان از وی عیادت کند تا صبح هفتاد هزار فرشته به او دعا می کنند.

عباس هاشمی دبیر و فرشاد براتی معاون برنامه ریزی و اجرایی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران از محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت که ظهر جمعه  گذشته در یکی از محورهای استان قزوین دچار سانحه رانندگی شده بود عیادت و برای ایشان از خداوند متعال سلامتی کامل و عاجل درخواست کردند.

در این دیدار، عباس هاشمی دبیر و فرشاد براتی معاون برنامه ریزی و اجرایی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، ضمن تقدیر از خدمات محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایشان سلامتی و شفای عاجل از خداوند منان مسئلت کردند.

در این دیدار هاشمی با بیان این که خوشبختانه با حضور شما در وزارت صمت شاهد اتفاقات تاثیرگذاری در عرصه صنایع بوده‌ایم، گفت: ازخداوند منان روح و جسمی سالم برای شما دوست گرامی طلب می‌کنم چرا که وجود شما موجب دلگرمی صاحبان صنایع بوده چرا که رونق بخش صنعت مرهون حضور شایسته شماست.

معاون وزیر صمت که در جریان سانحه رانندگی با خودروی سواری باعث شد تا گمان‌زنی‌ها درباره احتمال سوء‌قصد دوباره به جان وی را افزایش یابد.

در بررسی‌های بعدی مشخص شد خودرو متعلق به محمد مهدی برادران، معاون وزیر صمت است که از ناحیه سر و سینه به شدت زخمی شده‌است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز