خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی:

شهرکهای صنعتی یک مزیت اقتصادی محسوب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۱۶

در شهرکهای صنعتی حمایت از سرمایه گذاری مورد توجه قرار می گیردو با احداثواحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک، اشتغال که یکی از معضلات اصلی کشور است می تواند برطرف شود.

ایلنا: نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک‌های صنعتی یک مزیت اقتصادی محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، مقداد نجف‌نژاد اظهار داشت: در شهرک‌های صنعتی حمایت از سرمایه گذاری مورد توجه قرار می‌گیرد و با احداثواحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک، اشتغال که یکی از معضلات اصلی کشور است می‌تواند برطرف شود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: وجود شهرک‌های صنعتی در استان یک مزیت اقتصادی است که می‌تواند با استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل موجود استان و ارائه تولیدات، شاهد رشد صنعت و اقتصاد در منطقه خواهیم بود.

نجف‌نژاد تصریح کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی در کاهش و برطرف نمودن مشکلات در شهرکهای صنعتی مهم بوده و توسعه اقتصاد و رشد صنعت نیز کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استان مازندران با دارا بودن شرایط اقلیمی دریا، جنگل، راه‌های مواصلاتی به تهران و فرودکاه و راه آهن و همچنین وجود بندر، فضا برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی مهیا است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسردر مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با یک برنامه ریزی مدون، فضای کسب وکار را تقویت بخشیده و به اشتغال پایدار و تولید واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کمک نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز