خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی مازندران:

تأمین رفاه و آسایش مستمری بگیران، یکی از اهداف اصلی سازمان تأمین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۱

جهت تحقق رضایتمندی حداکثری بازنشستگان که از مهم ترین اولویتهای سازمان تامین اجتماعی است به همکاری و همفکری اعضای کانونهای بازنشستگی که ذخایر ارزشمند تجربه و خردند نیازمندیم.

ایلنا: سید علی اصغر محمودی سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران در دیدار با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی گفت: تکریم و احترام به بازنشستگان از رسالتهای مهم سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از ساری، سیدعلی اصغر محمودی با اشاره به این نکته که دوران بازنشستگی دوران کمال فکری و پختگی است افزود: جهت تحقق رضایتمندی حداکثری بازنشستگان که از مهم‌ترین اولویتهای سازمان تامین اجتماعی است به همکاری و همفکری اعضای کانونهای بازنشستگی که ذخایر ارزشمند تجربه و خردند نیازمندیم.

وی تصریح کرد: کانونهای بازنشستگی، بازوان توانمند سازمان تأمین اجتماعی هستند که این سازمان را در دستیابی به اهداف عالیه آنکه - رفاه و آسایش حداکثری بازنشستگان و مستمری بگیرانمی باشد - یاری می‌کنند.

شایان ذکر است، حدود نیمی از جمعیت مازندران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار داشته و این سازمان در استان دارای حدود دویست و شش هزار نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز