خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور مرکز مازندران:

خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس فرزندان خود دقت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۶

سرویس‌های دانش آموزان باید قبل از بازگشایی مدارس ساماندهی شوند و رانندگان باید به اندازه ظرفیت خوردو دانش آموزان را پذیرش نمایند.

ایلنا: رئیس پلیس راهور(راهنمایی و رانندگی) مرکز استان با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مراکز آموزشی گفت: سرویس‌های دانش آموزان باید قبل از بازگشایی مدارس ساماندهی شوند و رانندگان باید به اندازه ظرفیت خوردو دانش آموزان را پذیرش نمایند.

به ایلنا از ساری، سرهنگ احمد بابازاده در گردهمایی ساماندهی سرویس‌های مدارس، که با حضور مدیران ابتدایی در مدرسه شاهد پسران ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ساری برگزار شد، با بیان اینکه ترافیک به عبور و مرور کلیه وسائل نقلیه و ایاب و ذهاب، گفته می‌شود بر لزوم توجه جدی اولیای دانش آموزان در تردد درون شهری تاکید کرد و افزود: دانش آموزانی که از منزل خارج می‌شوند حفظ سلامت آنان بر عهده اولیا، مربیان و دیگر همراهان است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس و چگونگی رفت وآمد فرزندان خود دقت لازم را داشته باشند خاطر نشان کرد: ارتقای انضباط اجتماعی در مدارس فقط با همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اعلام اینکه سالانه ۲۰ هزار نفر بر اثر تصادف با وسائل گوناگون در معابر و جاده‌ها کشته می‌شوند، به پیامدهای منفی خانوادگی این قبیل تلفات اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها، شهروندان و اقشار جامعه از جمله پلیس در فرهنگ سازی، ایجاد زیر ساخت در بحثعبور و مرور در جهت کاهش تصادفات و تلفات احتمالی نقش دارند.

رئیس پلیس راهور شهرستان ساری با اشاره به اینکه ۴۷ هزار دانش آموز ساروی در سال ۹۱ از طریق سرویس‌های مدارس جا به جا شدند، بر هماهنگی بیشتر اولیا دانش آموزان، مربیان مدارس و نیز آموزش وپرورش و دستگاه‌های ذیربط برای جلوگیری از پیامد‌ها و نابسامانی‌های سرویس مدارس تأکید و تصریح کرد: در حفظ جان فرزندان و آینده سازان جامعه همه ما مسئول و دخیل هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز