خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری:

آماده باش تمامی ایستگاه های آتش نشانی ساری در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۵۳

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتشنشانی ساری با استقرار خودروها در نقاط مختلف شهر نسبت به تأمین ایمنی و در صورت بروز حادثه آتش سوزی نسبت به اطفای حریق آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتشنشانی ساری با استقرار خودروها در نقاط مختلف شهر نسبت به تأمین ایمنی و در صورت بروز حادثه آتش سوزی نسبت به اطفای حریق آمادگی کامل دارد. 

 وی افزود: تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده و آتشنشانان آماده خدمات رسانی به مردم در صورت بروز هر نوع حادثهای در این آیین سنتی هستند. 

دومیرکلایی ادامه داد: سال گذشته در چهارشنبه آخر سال 20 مورد حادثه آتش سوزی داشته ایم که همه این موارد اطفا و مهار شده است و امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته آمار کمتری داشته باشیم. 

وی افزود: همشهریان عزیز ساروی در آخرین چهارشنبه سال از هرگونه برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه خودداری نمایند.

این مسئول ضمن قدردانی از اطلاع رسانی به موقع شهروندان از همه آنان خواست در ایام منتهی به چهارشنبه پایان سال بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شمارهگیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نمایند. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خاطر نشان کرد:امیدوارم با آرامش و بدون وقوع حادثه آتش سوزی به استقبال نوروز برویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز