خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در اولین روز کاری خود:

باید گذشته فراموش شود و همه نگاه‌ها به آینده‌ی پیش رو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۴

یکی از افتخاراتم این است که کار خود را در ایام جوانی از کارگری شروع کردم و امروز که در مسند این استان هستم اعتقاد دارم که تشکلات نقش ارزنده ایی در توسعه استان دارند و من نیز به تاسی از بزرگان و ریاست محترم جمهور قطعا برای پیشبرد کارها در استان به یاری شما عزیزان احتیاج دارم.

ایلنا: استاندار مازندران گفت: افتخار من در مازندران این است که در اولین روز رسمی کارم با تشکلات کارگری و کارفرمایی دیدار کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، صبح امروز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه نمایندگان کارفرمایان، کارگران و اتاق تعاون مازندران با محوریت اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی به‌مناسبت انتصاب ربیع فلاح استاندار مازندران با وی دیدار کردند.

استاندار جدید مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه سیدعلی اکبرطاهایی استاندار سابق مازندران با بیان اینکه یکی از افتخاراتم این است که کار خود را در ایام جوانی از کارگری شروع کردم و امروز که در مسند این استان هستم اعتقاد دارم که تشکلات نقش ارزنده‌ای در توسعه استان دارند و من نیز به تاسی از بزرگان و ریاست محترم جمهور قطعا برای پیشبرد کار‌ها در استان به یاری شما عزیزان احتیاج دارم.

استاندار مازندران افزود: هر فرد دلسوز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و استان مازندران می‌تواند راه‌های توسعه استان و برنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال را به‌صورت مدون در اختیار دولت در مازندران بگذارد و قطعا با دلسوزی که همگان برای این استان داریم از این نقطه نظرات و پیشنهادات بهره‌مند خواهیم شد.

وی با انتقاد از عدم پیشرفت برنامه‌های افق چشم‌انداز ۱۴۰۴در استان مازندران طی ۸ سال گذشته گفت: باید گذشته فراموش شود و همه نگاه‌ها به آینده پیش رو باشد و امید داریم بتوانیم در این ۱۲ سال باقی مانده با هم‌افزایی و یکدلی و یک رنگی به این مهم برسیم.

در ادامه این دیدار علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی سخنانی با ابراز خرسندی از انتصاب ربیع فلاح به‌سمت استاندار جدید مازندران و قدردانی از زحمات سید علی اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران گفت: خوشبختانه طی ۱۵ ماه گذشته ما شاهد وحدت و همدلی خوبی بین تشکلات کارگری و کارفرمایی در سطح استان مازندران بودیم و این رویکرد منجر به این شد علیرغم همه مشکلات مستولی بر جامعه تولید و کارما شاهد کمترین تنش و تجمع کارگری در استان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد این اداره کل بیان داشت: در حال حاضر در مازندران بیش از ۴۰۰ تشکل ثبت شده و ۲۲ تعاونی، تشکیلات خانه کارگر منسجم، مجمع نمایندگان فعال و انجمن کارفرمایان کاربلد در سطح استان مازندران فعال‌اند که با همدلی و هم‌افزایی بار‌ها در نشست‌های هم‌اندیشی به ارائه راهکار پرداخته‌اند و این اداره کل نیز با رعایت اصل سه جانبه گرایی عدالت خوبی را به‌وجود آورده است.

وی با اعلام آمادگی برای تشکیل یک جلسه آسیب‌شناسی و کار‌شناسی با استاندار تصریح نمود: با ایجاد فضای مناسب کسب و کار می‌توان فضای نا‌آرام را به تعالی و آرامش رساند.

در ادامه این جلسه دریابیگی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر، سید حمزه درواری مسئول انجمن صنفی کارفرمایان استان مازندران و علاالدین ربیعی دبیر اتاق تعاون نیزبه مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز