خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر آمل:

جذب نیروی جدید در شورا و شهرداری آمل ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۸

متاسفانه یکی از عملکردهای بد دوره قبل جذب نیروی مازاد بوده که براساس قانون جدید سال جاری جذب هرگونه نیرو حتی قراردادی جز در صورت تغییر مدیران ممنوع است.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر آمل تاکید کرد: امسال جذب هرگونه نیروی جدید در شورای اسلامی و شهرداری این شهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده در نخستین نشست مطبوعاتی شورای اسلامی این شهر با اشاره به نیروهای مازاد در شهرداری و سازمان‌های وابسته براساس گفته‌های اعضای شورای دوره سوم یادآور شد: متاسفانه یکی از عملکردهای بد دوره قبل جذب نیروی مازاد بوده که براساس قانون جدید سال جاری جذب هرگونه نیرو حتی قراردادی جز در صورت تغییر مدیران ممنوع است.

وی با هشدار براینکه هر کدام از اعضای شورای جدید اجازه جذب نیروهای سببی و نسبی را در سازمان‌ها نخواهند داشت و در صورت مشاهده با شدت برخورد می‌شود.

ابراهیم‌زاده با اشاره به تنها پارک بانوان شهر آمل اظهار داشت: با شکایات چند مورد از بانوان آملی از سالن کوثر و پارک بانوان پس از اتمام قرارداد پیمانکار این فضا به سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری واگذار می‌شود تا با قیمت مناسب بانوان آملی از مزایای این پارک بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر آمل در اشاره به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص مشکلات بلوار امین طبرسی و عدم اجرای پیاده روسازی آن بیان داشت: هم‌اکنون زیرسازی پیاده‌روی این بلوار در دست اجراست و تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد و دیگر مشکلات موجود آن نیز در دست بررسی‌ست.

وی با اعلام اینکه با آمدن اعضای شورای اسلامی جدید تبعیض خیابان‌های شهر آمل برداشته خواهد شد، اذعان داشت: با توجه به نگاه کلان‌نگری این دوره از شورا، با همکاری و تعامل رسانه‌ها و جراید مطمئنا موجب تسریع در رفع مشکلات شهروندان خواهد شد.

به گفته ابراهیم‌زاده: با آغاز به فعالیت فرمانداری ویژه آمل در سال آینده نخستین معاونت فرهنگی و ورزشی با اعتبار خاص فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

این عضو شورا در جواب به سوال وضعیت تبلیغاتی و ساماندهی آن در سطح شهر که از سوی بسیاری از خبرنگاران بوده، خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت تبلیغاتی در شهر آمل رضایت‌بخش نیست و در این امر نیاز اساسی به مشاوره و بررسی مشکل شهری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز