خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

فعالیت ۶ واحد آزمایشگاه در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۵۷

این آزمایشگاه‌ها جهت اندازه‌گیری پارامترهای فیزیکی و شیمیائی ومیکروبی شامل BOD، PH و اکسیژن محلول، کلیفرم و تخم انگل دارای فعالیت هستند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: ۶ واحد آزمایشگاه درتصفیه خانه‌های فاضلاب مازندران در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، رضا فکری با اشاره به اینکه ۶ واحد آزمایشگاه درتصفیه خانه‌های فاضلاب مازندران در حال فعالیت هستند اظهار داشت: این شرکت درجهت پایش فرآیند تصفیه خانه‌های فاضلاب و بررسی کمی و کیفی فاضلاب ورودی و پسآب خروجی ۶ واحد آزمایشگاه در شهرهای ساری، جویبار، بابل، بابلسر، چالوس و قائمشهر فعال هستند.

وی ادامه داد: این آزمایشگاه‌ها جهت اندازه گیری پارامتر‌های فیزیکی و شیمیائی ومیکروبی شامل BOD، PH و اکسیژن محلول، کلیفرم وتخم انگل دارای فعالیت هستند.

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب مازندران انجام آزمایشات فیزیکی، شیمیائی ومیکروبیولوژی را با هدف کنترل و پایش فرآیند تصفیه فاضلاب خانگی اشاره کرد و افزود: این آزمایشگاه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

فکری یاد آور شد: آزمایش‌ها به صورت هفتگی و ماهیانه از تصفیه خانه‌های فاضلاب جهت کنترل عملکرد مطلوب تصفیه خانه صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز