خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

توسعه گردشگری به اندازه کشاورزی برای مازندران مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۵۲

توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال و کسب درآمد از این حوزه، به اندازه کشاورزی برای مازندران مهم است. / باید به حوزه گردشگری به اندازه کشاورزی توجه داشت.

ایلنا: استاندار مازندران گفت: توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال و کسب درآمد از این حوزه، به اندازه کشاورزی برای مازندران مهم است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح در نشست با مدیرکل و معاونین میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان توقع از بخش گردشگری مازندران را بالا دانست و افزود: باید به حوزه گردشگری به اندازه کشاورزی توجه داشت.

وی نجفی، رییس سازمان میراثفرهنگی کشور را یکی از مدیران فعال و موفق دولت دانست و ادامه داد: باید از ظرفیت وجود وی و نگاه ویژه‌ای که به بخش گردشگری دارد، به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

فلاح بر حضور موثر بخش خصوصی در اجرای طرح‌های گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت: می‌توان بر اساس ضوابط و با نظارت دقیق، منابع طبیعی را برای بهره برداری گردشگری به بخش خصوصی واگذار کرد.

استاندار مازندران هم چنین در دیدار با اعضای خانه صنعت و معدن استان با اشاره به منابع صنعتی و معدنی فراوان موجود در مازندران، تصریح کرد: متاسفانه هنوز به جایگاه واقعی خود در این بخش دست پیدا نکردیم.

وی با اشاره به تنگنا‌ها و مشکلات موجود برای واحدهای تولیدی و صنعتی، خاطرنشان کرد: یقیناً با اتحاد و همکاری یکدیگر از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز