خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد؛

توسعه راه های استان با جدیت تمام دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۵

روند اجرایی پروژه های نیمه تمام در این حوزه در اسرع وقت پیگری شود. / با مرمت بهنگام از ۱۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه های با ارزش استان نگهداری به عمل آید.

ربیع فلاح، استاندار مازندران در نشست با مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه توسعه راه‌های استان با جدیت تمام دنبال گردد، بیان داشت: روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه در اسرع وقت پیگری شود.

به گزارش ایلنا از ساری، فلاح با بیان اینکه بایست در راستای جذب اعتبارات سال جاری راه‌های استان اهتمام بایسته صورت گیرد، عنوان کرد: جذب اوراق مشارکت به عنوان یک راهکار مهم تامین اعتبارات در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بر پرهیز از زخمی کردن پروژه‌ها در این بخش تاکید نمود و تصریح کرد: با مرمت بهنگام از ۱۰ هزار و ۱۰۰ کیلو متر راه‌های با ارزش استان نگهداری به عمل آید.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تردد بالای گردشگر و مسافر در جاده‌های استان و وجود ترافیک در برخی محور‌ها بر تسریع در اجرای پروژه‌های این حوزه و رعایت زمان بندی اجرای هر یک از پروژه‌ها تاکید داشت.

وی با بیان اینکه آسفالت ۴هزار و ۲۰ کیلومتر از ۷هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی استان یگ گام ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید، اذعان داشت: ساخت و توسعه راه‌های روستایی کماکان با جدیت پیگیری شود.

فلاح در ادامه بر تکمیل پروژه‌های آزاد راه‌های استان تاکید کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رئوس اعتباری سال ۹۳ راه و شهرسازی با دقت تهیه و ارایه شود، تصریح کرد: موضوع خدمات رسانی و ارایه خدمات روبنایی در پروژه‌های مسکن مهر مجدانه دنبال شود.

در آغاز این جلسه مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی گزارشی از آخرین وضعیت راه‌ها و پروژه‌های مسکن مهر و اقدامات صورت گرفته در این حوزه‌ها را بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز