خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

مازندران میزبان بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار مسافر فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۰۹

تابستان ۹۲ مازندران میزبان بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر مسافر فرهنگی بوده است. / امسال ۲ هزار و ۵۷۰ کلاس درس در ۳۲۰ مدرسه استان برای اسکان فرهنگیان مهیا شد.

از ابتدای تابستان ۴۴۹ هزار و ۱۳۱ نفر در قالب ۷۹ هزار و ۴۶۷ خانوار فرهنگی در مدارس و مجتمع‌های رفاهی اسکان داده شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد علی امیری با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۶۰ نفر مسافر فرهنگی تابستان امسال در مراکز اسکان استان پذیرش شدند؛ افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تابستان امسال ۲ هزار و ۵۷۰ کلاس درس در ۳۲۰ مدرسه استان برای اسکان فرهنگیان مهیا شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه از ابتدای تابستان ۴۴۹ هزار و ۱۳۱ نفر در قالب ۷۹ هزار و ۴۶۷ خانوار فرهنگی در مدارس و مجتمع‌های رفاهی اسکان داده شدند، تصریح کرد: امسال ۲۶۰ کلاس ویژه، هزار و ۶۰ کلاس گروه الف، ۹۵۶ کلاس گروه ب و ۲۹۴ کلاس گروه ج برای اسکان فرهنگیان استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه استقبال هم وطنان عزیز جهت اقامت در استان مازندران موجب گردید تا از ظرفیت اردوگاه‌ها، دانشگاه فرهنگیان، مراکز تفریحی و اقامتی نیز استفاده نماییم گفت: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت گردشگری، آموزش و پرورش مازندران آمادگی پذیرش روزانه ۲۰ هزار مسافر در ایام تابستان در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان داشته است.

امیری خاطر نشان کرد: با شروع فصل تابستان ستاد اسکان ۳۸ شهرستان و منطقه مازندران از تاریخ اول تیرماه لغایت ۱۵ شهریور آماده پذیرایی از مهمانان عزیز فرهنگی سراسر کشور بوده است.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی در ایام تابستان در ستادهای اسکان فعالیت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز