خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی آموزش عالی وزارت آموزش و پرورش مازندران:

مازندران رتبه اول پذیرش در دانشگاه فرهنگیان کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۲

جایگاه مازندران در تراز آموزشی کشور چشمگیر است. / مسیر تاریخی برای استان مازندران تبیین شده است و باید توسط مسئولین جدی گرفته شود.

سید علی شریف‌زاده معاون وزارت آموزش و پرورش مازندران، صبح امروز در مراسم زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه راهیان نور ساری به جایگاه ویژه مازندران در تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: تراز علمی دانش آموزان استان در دانشگاه فرهنگیان بسیار چشمگیر بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری، معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مازندران در تراز آموزشی کشور از جایگاه خوبی برخوردار است تصریح کرد: مسیر تاریخی برای استان مازندران تبیین شده است و باید توسط مسئولین جدی گرفته شود.

معاون هماهنگی آموزش عالی وزارت آموزش و پرورش افزود: بین ۲۰ تا ۲۵ هزار دانش آموز استان در دانشگاه فرهنگیان پذیرش شدند و بیشترین پذیرش دانشگاه فرهنگیان کشور از مازندران بوده است که رتبه اول را داشته است.

وی با گرامیداشت تقارن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس است، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد تبلور، عزت، افتخار و دینی و شجاعت ملت است و انقلاب در راه دشوار توطئه دشمنان به بهترین شکل تثبیت شد و راه خود را ادامه می‌دهد.

شریف‌زاده با یادآوری اینکه دشمن ۳۳ سال قبل قصد داشت نهال نوپای انقلاب را نابود کند، گفت: در این جنگ سراسر جهان با ایران جنگیند ولی ملت با مقاومت و استواری، پیروز شد.

وی با اشاره به فضای تحریمی علیه ایران در جنگ تحمیلی گفت: ایران کشوری قدرتمند در منطقه است و بر اصول، اعتقادات و ارزش‌های خود ایستاده‌ایم.

معاون هماهنگی آموزش عالی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمنان طماع ما به دنبال شکست نظام انقلابی ماست خاطر نشان کرد: ایران اسلامی متکی بر اراده‌ها بسیار خوب هم چون دانش آموزان و دانشجویان که با خلاقیت و هوشیاری خود تحریم دشمنان را با شکست مواجه می‌کند.

شریف‌زاده خطاب به دانش آموزان گفت: بهار عمرتان را غنیمت بشمرید، چرا که این دوران بسیار کوتاه و حیاتی است و باید از آن به بهترین شکل استفاده شود و تلاش و کوشش دانش اموزان در امر تحصیل و تذهیب می‌تواند این مسیر تاریخی در استان مازندران را حفظ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز