خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر:

بهسازی و آسفالت راه روستایی یکی از اهداف راه و شهرسازی مازندران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۶۹

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر از مرمت و شن ریزی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر از مرمت و شن ریزی راههای روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: این اداره با بهره گیری از نیروی انسانی و امکانات راهداری موجود خود فعالیت‌های وسیعی در زمینه تسطیح، مرمت و شن ریزی راههای روستایی تحت پوشش خود انجام داده است.

به گزارش ایلنا ازبهشهر، حسین عرفانی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات دولت کریمه در چند سال اخیر، بهسازی و آسفالت راههای روستایی نمود پر رنگ تری گرفته و در حال حاضر به عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های اساسی راه و شهرسازی استان به شمار می‌آید.

وی در ادامه افزود: از این رو این اداره در راستای برنامه‌های خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راههای روستایی تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای را در دست اجرا دارد.

عرفانی ضمن اشاره به این مطلب که مرمت و شن ریزی راههای روستایی بیشتر در مناطق کوهستانی انجام می‌گیرد اظهار داشت: مرمت و شن ریزی راههای روستایی سابق محله - عیدین - افتلت از جمله اقدامات این اداره در سطح محورهایی روستایی است.

گفتنی است از ۷۷۰۷ کیلومتر راههای روستایی در مازندران مقدار ۳۷۱ کیلومتر در شهرستان بهشهر قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز