خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

تاسیس ۵ شرکت حمل ونقل مسافربری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۶۹

به منظور ارائه خدمات مناسب و تسهیل جابجایی مسافر در استان مازندران ۵ شرکت جدید مجوز ورود به شبکه حمل و نقلی استان را دریافت نمودند.

به منظور ارائه خدمات مناسب و تسهیل جابجایی مسافر در استان مازندران ۵ شرکت جدید مجوز ورود به شبکه حمل ونقلی استان را دریافت نمودند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد قلی نژاد، رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران بابیان این خبر گفت: تاسیس این شرکتها برابر بخشنامه ها و شرایط ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفته و کلیه متقاضیان در پروسه زمانی مناسب و ارائه ناوگان وتاسیسات مورد نیاز و احراز شرایط تاسیس موفق به دریافت مجوز فعالیت در شبکه حمل و نقل عمومی استان و کشور شده اند.

وی می افزاید: در حال حاضر استان مازندران دارای ۱۵۷ شرکت و شعبه حمل ونقل فعال مسافری می باشد که از این تعداد ۴۰ شرکت اتوبوسرانی، ۸۷ شرکت سواری رانی، ۹ شرکت مینی بوسرانی و ۲۱ شرکت ترکیبی هستند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران اظهار داشت: در بخش مسافر از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰ شرکت و شعبه فعالیت یکساله یا دوساله آنان تمدید مجدد شد و در حال حاضر از تعداد ۱۵۷ شرکت دارای پروانه فعالیت معتبر موجود، حوزه نمایندگی بابل با۶۱ شرکت و شعبه، نمایندگی ساری با ۵۴، نمایندگینوشهر با ۳۳ و حوزه نمایندگی نکا با ۹ شرکت و شعبه نسبت به جابجایی مسافر به اقصی نقاط کشور اقدام می نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز