خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار مازندران با رییس قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۰

استاندار مازندران، در دیدار با آیت الله صادق لاریجانی خواستار حمایت و ارائه رهنمودهای لازم جهت تسریع در توسعه و آبادانی استان از سوی بزرگان، نخبگان مازندرانی در کشور شد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در دیدار با آیت الله صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه در تهران، خواستار حمایت و ارائه رهنمودهای لازم جهت تسریع در توسعه و آبادانی استان از سوی بزرگان، نخبگان مازندرانی در کشور شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در این دیدار که در فضایی صمیمی در دستگاه قضایی تهران برگزار شد، رییس قوه قضاییه ضمن ابراز خرسندی از حسن انتخاب ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران گفت: انتخاب استانداربومی و با تجربه که دارای تخصص و تجربه ای گرانسنگ در زمینه توسعه کشاورزی است، نوید بخش آینده ای روشن برای استان مازندران است.

آیت الله صادق لاریجانی با اشاره به پتانسیل های موجود مازندران در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، بر حفظ و صیانت از جنگل و منابع ملی استان تاکید نمود.

وی ضمن اعلام حمایت از طرح هایی که منجر به تعالی بیشتر استان می گردد، تصریح کرد: پشتیبانی از استاندار مازندران برای رساندن استان به جایگاه واقعی خود برهمگان لازم است تا با هماهنگی و همکاری یکدیگر بتوان به نتایج مطلوب دست یافت.

در ابتدای این دیدار، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، گزارشی از وضعیت و مسایل فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی استان را به رییس قوه قضاییه ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز