خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

دفاع مقدس الگویی مناسب برای فرهنگ جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۳۰

دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا، رزمندگان، اسرا و جانبازان تبدیل به الگویی مناسب از لحاظ فرهنگی در جامعه شده است.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از ایثارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور علی بابایی کارنامی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، احسان آبیار قمصری مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران و جمعی از ایثارگران این اداره کل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا، رزمندگان، اسرا و جانبازان تبدیل به الگویی مناسب از لحاظ فرهنگی در جامعه شده است.

وی افزود: تمامی اقدامات مثبتی که در عرصه های مختلف در کشور انجام شده است مدیون فرهنگ ایثارگری در دل مردم ماست که آن را از ایثار و فداکاری ایثارگران در دفاع مقدس و انقلاب به ارثبرده ایم.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه ما هرگز دلاورمردیها و رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی کنیم، افزود: این از خودگذشتگی و تلاش آنها برای دفاع خالصانه از میهن، خود، نشان دهنده ولایتمداری آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگران این اداره کل از مفاخر ما هستند و در پیشبرد اهداف این اداره کل نقش بسزایی را ایفا می کنند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برگزاری همایش های تجلیل از ایثارگران و دیدار با آنها باید به صورت یک ارزش در جامعه نهادینه شود.

قابل ذکر است از نکات بسیار مهم و ارزشمند پس از پایان مراسم حضور علی بابایی کارنامی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهمراه مشاور امور ایثارگران و مدیران اداره کل در منزل شهید مصطفی بخشی از شهدای روستای و لشکلای شهرستان ساری با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو نموده و سپس در معیت خانواده شهید با حضور در مزار شهدای این روستا به گلباران قبور شهدای گرانقدر پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ایثارگران اداره کل تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز