خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مازندران صورت گرفت؛

افتتاح سالن ورزشی در روستای ماکران میاندرود / جامعه روستایی نیازمند نشاط و شادابی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۰

با حضور استاندار مازندران، سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای ماکران شهرستان میاندرود به بهره برداری رسید. / بسیاری از قهرمانان ملی ما از روستاها کار خود را در ورزش شروع کردند.

با حضور استاندار مازندران، سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای ماکران شهرستان میاندرود به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، در هفته دفاع مقدس و با حضور ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران سالن چندمنظوره ورزشی روستای ماکران شهرستان میاندورد به مساحت بیش از هزار متر مربع با مشارکت اهالی و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران در این مراسم گفت: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی در سطح استان توسط کمیته ورزش ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران و با همکاری سایر دستگاه‌های عضو این کمیته برگزار خواهد شد.

ربیع فلاح ضمن تقدیر از مشارکت مثبت اهالی روستای ماکران در ساخت این سالن ورزشی، بیان نمود: شورا‌ها نقش مهمی در تقویت مشارکت مردم و ایجاد ارتباط مستمر با دستگاه‌های اجرایی دارند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در روستا گفت: جامعه روستایی نیازمند نشاط و شادابی است و باید با فراهم کردن بستر لازم این نشاط و شادابی را برای این قشر به ارمغان آورد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: بسیاری از قهرمانان ملی ما از روستا‌ها کار خود را در ورزش شروع کردند و این بیانگر این موضوع است که باید به این حوزه اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز