خبرگزاری کار ایران

رای نخستین‌بار در مازندران؛

عمل برداشتن پرده زیر دریچه آئورت در بابل انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۵۷

برای نخستین‌بار در مازندران عمل برداشتنپرده زیر دریچه آئورت در کودک پنج ساله با موفقیت در این بیمارستان انجام شد.

رییس بیمارستان آیت الله روحانی بابل گفت: برای نخستین‌بار در مازندران عمل برداشتنپرده زیر دریچه آئورت در کودک پنج ساله با موفقیت در این بیمارستان انجام شد.

به گزارش ایلنا از بابل، دکتر محمد تقی‌پور افزود: مفتخریم که برای اولین بار در استان مازندران عمل برداشتن پرده زیر دریچه آئورت در یککودک پنج ساله و همچنین عمل بر روی دختر بچه‌ای ۹ ماهه مبتلا به بیماری سندرم داون دراین مرکز صورت گرفته است.

وی با بیان این مطلب که خوشبختانه این دوعمل بزرگ با نتیجه بسیارعالی انجام شد؛ اظهارداشت: عمل جراحی قلب اطفال نیازمند یک کارگروهی قوی بین تیم جراحی قلب ومتخصصین قلب اطفال و گروه بیهوشی قلب وهمکارانداخلی بخش قلب اطفال است.

وی اضافه کرد: افتخاری است برای استان مازندران و شهرستان بابل کهاین دو عمل سخت وسنگین بدون کوچک‌ترین مشکلی با اولین تجربه انجام شده است و ماامیدواریم با کسب این موفقیت‌ها، بتوانیم این مرکز را به عنوان قطب جراحی قلب اطفالدرشمال کشور تبدیل کنیم.

تقی پور همچنین از کلیه افرادی که در انجام موفقیت آمیزاین دو عمل همکاری داشتند، قدردانی کردد و بیان داشت: همکاری و هماهنگی خوب همکاراندر گروه جراحی و درمانی سبب توانمندی این مرکز و همچنین انجام موفقیت‌های بزرگ‌ترخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز