خبرگزاری کار ایران

۱۰ تا ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود؛

چهارمین همایش راهکارهای ارتقاء سلامت و چالش‌ها درساری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۵

این همایش از ۱۰ تا ۱۲ مهرماه در سالن آیت الله کوهستانی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود. / در این همایش اساتید و صاحب‌نظرانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت دارند.

دبیر چهارمین همایش سراسری راهکارهای ارتقاء سلامت و چالش‌ها با محوریت فشار خون بالا با بیان اینکه ۱۵۷ مقاله مروری و پژوهشی از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد، گفت: از مجموع مقالات ارسال شده، ۲۱مقاله به صورت سخنرانی و ۶۳مقاله به صورت پوستر ارایه می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، زهره شاه حسینی ضمن بیان اینکه این همایش، در ۴محور برنامه ریزی شده، گفت: چهارمین همایش سراسری راهکارهای ارتقاء سلامت و چالش‌ها در محورهای سبک زندگی و فشارخون بالا، مراقبت‌های جامعه محور در بیماران مبتلا به فشارخون بالا، درمان و پیشگیری در بیماری‌های وابسته به فشارخون بالا و همکاری‌های بین بخشی در پیشگیری از بیماری‌های وابسته به فشارخون بالا برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به زمان برگزاری این همایش از ۱۰ تا ۱۲ مهرماه در سالن آیت الله کوهستانی ستاد مرکزی دانشگاه، تصریح کرد: در روز اول، دو کارگاه آموزشی با موضوع مطالعات ترکیبی و پزشکی مبتنی بر شواهد برگزار می‌شود.

دبیر چهارمین همایش سراسری راهکارهای ارتقاء سلامت و چالش‌ها با محوریت فشار خون بالا، ادامه داد: در این همایش ۶ مدعو اصلی داریم که ۳ نفر از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۳نفر از جمله فلاحی معاون پرستاری، سماوات رئیس اداره سلامت قلب و عروق از وزارت بهداشت و کاشانیان استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران حضور می‌یابند.

شاه حسینی، با اشاره به اجرای ۷سخنرانی جامع و یک پنل تخصصی با موضوع مولفه‌های اجتماعی سلامت در فشارخون، اظهارداشت: در این همایش اساتید و صاحب نظرانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت دارند.

وی، ادامه د اد: این همایش دارای ۱۳ امتیاز آموزشی برای رشته‌های دکتری مامایی و پرستاری، پزشک عمومی و خانواده، کار‌شناسان و کار‌شناسان ارشد رشته‌های پرستاری مامایی، بهداشت عمومی، کاردان پرستاری و مامایی و ۹امتیاز برای کار‌شناسان و کار‌شناسان ارشد علوم تغذیه، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت، طب سنتی، اپیدمیولوژی است.

دبیر چهارمین همایش سراسری راهکارهای ارتقاء سلامت و چالش‌ها با محوریت فشار خون بالا خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در این همایش بیش از ۳۰۰نفر حضور یابند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز