خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ساخت مصلی‌ حرکتی برای مشارکت سیاسی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۸

علی‌رغم مشکلات و کمبودهایی که در مناطق مختلف استان وجود دارد مردم شهرها و روستاهای مازندران بسیار مشتاق و علاقه‌مند به مسایل دینی و ولایت فقیه هستند.

ربیع‌فلاح جلودار، استاندار مازندران در مراسم کلنگ‌زنی مصلی نمازجمعه کتاب گفت: شهر کتاب دارای ریشه عمیق دینی و مذهبی است و افراد مبارز انقلابی مانند شهید آهی و شهدای دیگر از این منطقه برخواسته‌اند.

به گزارش ایلنا از بابل، استاندار مازندران در این مراسم که با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت، با اشاره به نقش مهم مصلی‌های نماز جمعه در افزایش سطح بصیرت دینی و سیاسی مردم گفت: ساخت مصلی‌ها حرکت اساسی برای مشارکت مردمی در این امر خطیر است.

وی افزود: بخش کتاب در زمان جنگ تحمیلی جزء روستاهایی بوده است که بسیار فعال و سازنده ظاهر شده و با تقدیم ۱۸۰ شهید والامقام نقش ارزنده‌ای در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

استاندار مازندران اذعان داشت: علی‌رغم مشکلات و کمبودهایی که در مناطق مختلف استان وجود دارد مردم شهرها و روستاهای مازندران بسیار مشتاق و علاقه‌مند به مسایل دینی و ولایت فقیه بوده و حضور چشمگیر آنان در نماز جمعه در راستای اطاعت از فرامین رهبری و ولایت فقیه است.

فلاح با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی مصلی‌ها حرکت اساسی برای مشارکت مردمی در امر دینی و سیاسی است، تصریح کرد: در کنار مشارکت جدی مردم در امر ساخت مصلی بزرگ نماز جمعه گتاب از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز