خبرگزاری کار ایران

مدیر آب و فاضلاب بابلسر:

مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب بابلسر در حال بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۴

با توجه به جمعیت فعلی و اسکان مسافران زیاد، با کمبود تامین آب مواجه هستیم که این میزان کمبود با مصرف بهینه توسط مردم و مدیریت توزیع جبران می‌شود.

علی اکبر محمدی رئیسی مدیر آب و فاضلاب بابلسر با بیان اینکه در حال حاضر میزان آب تولیدی برای شهروندان ۳۴۰ لیتر در ثانیه است افزود: با توجه به جمعیت فعلی و اسکان مسافران زیاد، با کمبود تامین آب مواجه هستیم که این میزان کمبود با مصرف بهینه توسط مردم و مدیریت توزیع جبران می‌شود.

به گزارش ایلنا از بابلسر، وی مسئولیت تامین آب آشامیدنی را شرکت آب منطقه‌ای دانست و تصریح کرد: شهرهای گروه الف مازندران سالیان متمادی با مشکل کمبود آب شرب مواجه‌اند که امیدواریم با انتقال آب از سد آیت ا… صالحی مازندرانی این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی گفت: آبفای شهری بابلسر با ۳۴۰ لیتر آب تولیدی ۱۸۵۰۰ متر مکعب حجم مخازن ذخیره و ۲۷۱ کیلومتر شبکه آبرسانی به ۱۰۳ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات رسانی می‌نماید.

محمدی رئیسی در ادامه به طرح جامع فاضلاب اشاره کرد و افزود: مدول اول تصفیه خانه فاضلاب بابلسر در حال بهره برداری است که تاکنون بالغ بر ۸۷ کیلومتر شبکه اصلی، فرعی و خط انتقال به اجرا درآمده و ۳۴۰۰ مشترک فاضلاب نیز از خدمات آن بهره‌مند هستند.

وی شستشوی ۱۴۲ کیلومتر شبکه آبرسانی و ۳۵ کیلومتر شبکه فاضلاب را از عملکرد شش ماهه اول امسال بیان کرد و افزود: ۲۴۲ فقره رفع شکستگی، ۶۳ فقره تعویض کنتور خراب و ۴۸ فقره استاندارد سازی انشعابات از جمله اقدامات این امور در نیمه نخست امسال بوده است.

مدیر آبفای بابلسر اجرای۵۵۰۰ متر اصلاح توسعه شبکه و خط انتقال، شستشوی ۱۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی شستشوی ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب و اجرای ۱۳ هزار متر شبکه فاضلاب شهری را از جمله اقدامات در دست اقدام این امور برشمرد و افزود: احداثیک واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب، نصب ۵۰۰ فقره سیفون فاضلاب و شستشوی کامل تمامی مخازن آب از جمله برنامه‌های در دست اقدام شش ماهه دوم امسال است.

محمد رئیسی در پایان از مشترکینی که در مسیر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهری تردد دارند خواست تا با مراجعه به شرکت آب و فاضلاب و جاری سازی انشعاب فاضلاب ملک خود به سلامت جامعه و فرزندان خود و حفظ محیط زیست کمک نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز