خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

حل مشکل سد معبر افراد قانون شکن ضروری‌است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۵۹

متاسفانه حضور مداوم این افراد در خیابان‌های بهشهر، موجب بروز حوادثو اتفاقات ناخوشایندی می‌شود که باید هر چه سریعتر از گسترش هر چه بیشتر این بی‌قانونی‌ها جلوگیری شود.

فرماندار بهشهر گفت: حل مشکل سد معبر توسط افراد قانون شکن به دلیل تبعات منفی آن در جامعه، ضروری است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، تقی نورزاد روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات سد معبر و دستفروشان بهشهر اظهار کرد: متاسفانه حضور مداوم این افراد در خیابان های بهشهر، موجب بروز حوادثو اتفاقات ناخوشایندی می شود که باید هر چه سریعتر از گسترش هر چه بیشتر این بی قانونی ها جلوگیری شود.

وی بیان داشت: علاوه بر دست فروشان، پارک خودرو ها در پیاده رو، حرکت خطر آفرین موتورسیکلت ها و انجام حرکات آکروباتیک در خیابان ها و معابر و تخلیه نخاله ها در برخی نقاط شهر، از دیگر مصادیق سد معبر است که لازم است برنامه ریزی مناسبی برای جلوگیری از این اقدامات انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر نیز در این جلسه گفت: برنامه ثابتی برای جمع آوری موتورسیکلت های متخلف در شهر وجود دارد اما فرهنگ سازی، راه حل رفع همیشگی این مشکل است که متاسفانه کمتر به آن توجه می شود.

سرهنگ نورالله ملکی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که برای مبارزه با متخلفین با آن مواجه هستیم، کمبود امکانات است که خدماتی رسانی به موقع در زمان بروز حوادثرا دشوار می کند.

وی بیان داشت: به عنوان مثال پلیس ۱۱۰ بهشهر، فقط یک خودرو در اختیار دارد که نمی تواند پاسخگوی تماس های فراوان مردم در شبانه روز باشد.

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر افزود: استفاده از توان خیرین در حوزه امنیت، ضروری است و با برنامه ریزی انجام شده در آینده نزدیک، از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

جانشین راهنمایی و رانندگی بهشهر نیز در این جلسه گفت: جانمایی مکان جدیدی که دست فروشان به آن منتقل شوند، پیش از اجرای طرح جلوگیری از فعالیت این افراد ضروری است.

سرگرد علی تویدرواری اظهار کرد: سد معبر در بهشهر فقط مختص دست فروشان نیست و در بخش های مختلف با افراد و قانون شکنان متعددی روبه رو هستم.

وی بیان داشت: برخوردار نبودن آژانس های تلفنی از پارکینگ اختصاصی، فعالیت تعمیرگاه های خودرو در خیابان های شهر و استفاده مکرر این افراد از پیاده رو برای پارک خودرو، صادر کردن مجوز پایان کار توسط شهرداری برای ساختمان های فاقد پارکینگ خودرو به خصوص در خیابان امام، پارک مورب خودروها و فعالیت مسافربرهای شخصی، دیگر مصادیق سد معبر در بهشهر است.

جانشین راهنمایی و رانندگی بهشهر افزود: برخورد نرم و مهربانانه با متخلفین چاره کار نیست اما جریمه کردن های متوالی و همیشگی نیز نمی تواند این مشکل را که موجب اختلال در رفت و آمد مردم و خودروها می شود برطرف کند.

سرگرد تویدرواری ادامه داد: این قانونشکنی ها موجب بروز مشکلاتی مانند تصادفات مکرر و دائمی می شود و برخورد با این متخلفین، نیازمند حمایت از ماموران راهور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز