خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۱۱۲۷۲میلیون ریال؛

دو پروژه آبرسانی روستایی در مازندران به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۱۴

دو پروژه آبرسانی روستایی لایی پاسند در نکاء و واکی کلا قائمشهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۲۷۲میلیون ریال به بهره برداری رسید.

دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستانهای نکاء و قائمشهر با حضور نماینده‌های مردم در مجلس، معاونت عمرانی استاندار مازندران، فرمانداران و مسوولان استانی افتتاح و بهره برداری از آن‌ها آغاز شد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ مدیر عامل آبفار استان در حاشیه آیین افتتاحیه این پروژه در سخنانی با ابراز خرسندی از بهره‌مندی شمار زیادی از روستاییان استان از نعمت آب شرب سالم اظهار داشت: دو پروژه آبرسانی روستایی لایی پاسند در نکاء و واکی کلا قائمشهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۲۷۲میلیون ریال به بهره برداری رسید.

محمد حسین برزگر افزود: با افتتاح این پروژه‌ها ۵ روستا شامل لایی پاسند در نکاء، واکیکلا، تراجیکلا، دیودشت، نقیب کلا ثلاثدر قائمشهر و بابل با جمعیتی بیش از۱۶۷۸ نفر از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی منابع تامین اعتباراجرای این پروژه‌ها را از محل تملک داراییهای سرمایه‌ای استانی، ماده ۱۰ تنظیم بخشی از مقررات دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل مدیریت بحران و ماده ۱۸۰ عنوان کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه‌ها حفر دو حلقه چاه عمیق، بهسازی دو دهنه چشمه، ۳۴ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع، احداث۵ باب مخزن ذخیره به حجم ۶۹۰م‌تر مکعب(شامل ۴ باب مخزن زمینی و یک باب منبع هوایی)، احداثو راه اندازی ۴ واحد ایستگاه پمپاژ و… انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز