خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۴

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت محمد محمد پور به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد.

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت محمد محمد‌پور به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در این حکم آمده است: ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی، تعامل و ارتباط فعال با تشکل‌های غیردولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحد‌ها و طرح‌های صنعتی و معدنی و تجاری منطقه، ارتقاء نظام مهندسی صنعت، معدن و نیز تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری، مورد تایید است.

نعمت‌زاده در این حکم آورده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های عظیم تولید و تجارت و همچنین نظارت موثر بر فعالیت‌های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق می‌کند.

وزیر صنعت در بخش دیگری از این حکم تصریح کرد: انتظار دارم با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با رعایت عامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا برای ایفای وظایف اقدام کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز