خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام(ره) آمل:

آمل بیشترین جذب مشارکت مردمی را در جشن عاطفه‌های مازندران دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۱۳

کمیته امداد این شهرستان ۶۰۰ دانش‌آموز و ۴۰۰ دانشجو زیرپوشش دارد که دانش‌آموزان از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از مشارکت بالای مردم و دانش‌آموزان این شهرستان در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل، رمضان علیپور در مراسم جشن عاطفه‌ها گفت: هدف ما از برگزاری این جشن فرهنگ‌سازی در بین دانش‌آموزان است تا بچه‌ها یاد بگیرند که غیر از خودشان را ببینند و به همنوعان نیازمند کمک کنند.

علیپور تصریح کرد: در سال دو بار جشن ملی را برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دانش‌آموزی برگزار می‌کنیم تا این سنت حسنه هر چه بیشتر در بین جامعه شکوفا شود و در جشن عاطفه‌ها تلاش‌مان این است که دانش‌آموزان نیازمند جز درس خواندن دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آمل در سال گذشته با ایجاد ۲۲۰ پایگاه در سطح مدارس شهرستان توانسته هدایای دانش‌آموزان و اولیا آنان را به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان جذب کند، اظهار داشت: آموزش و پرورش آمل ییشترین مشارکت را در امر جشن عاطفه‌ها در استان داشته و امیدواریم امسال همانند گذشته هدایای بیشتری را دریافت و به دانش‌آموزان محروم و نیازمند اهدا کنیم.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، کمیته امداد این شهرستان ۶۰۰ دانش‌آموز و ۴۰۰ دانشجو زیر پوشش دارد که دانش‌آموزان از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز