خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی:

راه‌اندازی مجدد کارخانه چیت‌سازی بهشهر امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۸

مشکل اصلی این واحد صنعتی، بدهی‌های فراوان آن به بخش‌های دولتی و خصوصی است که در تلاش هستیم با فروش زمین‌های متلعق به این کارخانه، این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

ایلنا: نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی مجدد کارخانه چیت سازی بهشهر پس از جبران بدهی‌های این کارخانه ورشکسته امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمدعلی مقیمی اظهار داشت: مشکل اصلی این واحد صنعتی، بدهی‌های فراوان آن به بخش‌های دولتی و خصوصی است که در تلاش هستیم با فروش زمین‌های متلعق به این کارخانه، این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی بیان داشت: بدهی‌های این کارخانه بر اساس محاسبات انجام شده بالغ بر۴۰۰ میلیارد ریال است اما زمین‌هایی که در اختیازر چیت سازی است به ۷۰۰ میلیارد ریال می‌رسد که امیدواریم با پرداخت هر چه سریع‌تر بدهکاری‌ها، شاهد آغاز عملیات احداثکارخانه جدید چیت سازی در شهرک صنعتی بهشهر باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت اصلی مدیران شهرستان، پرداخت بدهی‌های بخش‌های مختلف به خصوص کارگران کارخانه است.

مقیمی ادامه داد: ورشکستگی این واحد صنعتی صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد بهشهر وارد کرد که تاکنون موفق به برطرف کردن آسیب‌های وارده ناشی از آن نشدیم.

وی بیان کرد: کارخانه چیت‌سازی بهشهر مالک زمین‌های زیادی بود که پس از اعلام ورشکستگی، از طرف بانک‌ها و برخی دستگاه‌های طلبکار توقیف شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورا اسلامی افزود: زمین‌های توقیف شده کارخانه چیت‌سازی بهشهر با افزایش ۵۰ درصدی قیمت مواجه شده‌اند که این مورد می‌تواند حل مشکل پرداخت مطالبات این واحد صنعتی را تسریع بخشد.

کارخانه چیت‌سازی بهشهر که دارای سابقه‌ای بیش از ۷۰ سال بود، در سال‌های گذشته و به دلیل بدهی‌های فراوان و همچنین فرسوده بودن دستگاه‌ها، تعطیل و به صورت رسمی با اعلام سهامداران، ورشکستگی خود را اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز