خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران خبرداد:

بخشودگی جرائم تامین اجتماعی در مازندران هفته آینده ابلاغ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۳

پاسداری از سپرده‌ها و پس اندازهای این قشراز اهم عملکرد و وظایف پرسنل است و همه باید با همدلی ازاین سرمایه مراقبت نمائیم.

سید علی اصغر محمودی سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران در دیدار ازتشکیلات خانه کارگرمازندران گفت: تشکیلات خانه کارگر از تشکلات ریشه داری است که همواره دغدغه رفاه کارگران و بازنشستگان را داشته است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، وی در این دیدار با ابراز خرسندی از تعامل خوبی که بین تشکلات خانه کارگر وسازمان تامین اجتماعی در مازندران وجود دارد افزود: یکی از اصلیترین برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در مازندران برنامه ریزی‌های راهبردهایی برای ارتقاء ارزش دفترچه‌هاست که البته این مهم در کوتاه مدت جوابگو نیست.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: معیشت کارگران به طور مستقیم به تامین اجتماعی مربوط نمی‌شود بلکه بیمه‌های درمانی این افراد دست سازمان است اما در حقیقت خدمات درمانی که در حال حاضر به این افراد ارائه می‌شود مورد قبول نیست و تلاش می‌کنیم که ارزش دفترچه‌های درمانی ارتقاء پیدا کند و در همین رابطه پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و سایر مراکز طرف قرارداد را نیز دولت در اولویت کارخود داده است.

محمودی تصریح نمود: آنچه که امروز تامین اجتماعی را رنج می‌دهد رشد ۵ الی ۶ درصدی منفی سازمان در استان است و به همین منظور برای تقویت بار مثبت مالی سازمان بنا داریم با ایجاد اتاق فکری متشکل از کار‌شناسان و صاحبان سرمایه اهم از کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان موانع سر راه را برداریم تا بتوانیم این سازمان را به تعادل برسانیم.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران خبر از اجرای بخشودگی جرائم در هفته آینده در سازمان تامین اجتماعی داد و ابراز امیدواری کرد کارفرمایان بار دیگر از این فرصت بنفع خود بهره ببرند.

وی ازبازنشستگان و کارگران بعنوان صاحبان اصلی تامین اجتماعی نامبرد وافزود: پاسداری از سپرده‌ها و پس اندازهای این قشراز اهم عملکرد و وظایف پرسنل می‌باشد و همه باید با همدلی ازاین سرمایه مراقبت نمائیم.

در ادامه این نشست نصراله دریابیگی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با ارائه گزارشی از عملکرد تشکیلات خانه کارگرازاین تشکیلات بعنوان تنها تشکیلات حامی کارگران و بازنشستگان نامبرد که با داشتن ۱۲۰ هزار عضو در ۴ شعبه درشهرهای ساری، قائمشهر، بهشهر و آمل به این تعداد و خانواده‌هایشان خدمات ارائه می‌دهد.

وی با انتقاد از تحمیل بیمه تکمیلی به کارگران و بازنشستگان این عمل را مغایر قانون دانست و افزود: چرا باید کارگران وبازنشستگان دو با ر حق بیمه پرداخت نمایند.

دریابیگی با ابراز تاسف از عملکرد بیمه دی در خصوص تعهدات به بازنشستگان گفت: قطعا باید از سوی مسئولین برخوردی مناسب با این بیمه انجام بگیرد و جلو تخلف در این سازمان بیمه‌ای گرفته شود.

دریابیگی در قسمت دیگری از صحبت‌های خود از سپردن پست‌های سازمان تامین اجتماعی به افراد بیگانه با این سازمان انتقاد کرد و افزود: در دولت پیشین تمام دلسوزان این صندوق بین النسی گوشه نشین گردیدند و کسانی بر تامین اجتماعی حکومت کردند که این سازمان را به قهقرا بردند.

وی با تاکید براجرای همسان سازی بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تامین اجتماعی از تبعیض آشکار بین بازنشسته‌های سازمان با بازنشستگان کارگری خبرداد و خواستارعدالت از سوی سازمان شد.

دریابیگی ابراز امیدواری کرد در دولت تدبیر و امید کارگران و بازنشستگان طعم واقعی عدالت اجتماعی را بچشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز