خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

کلیه تعهدات مسکن مهر در استان انجام می‌شود / ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۳۹

دولت مصمم است پروژه‌های نیمه کاره در این بخش را به سرانجام برساند از این رو به کلیه تعهدات قبلی عمل خواهد شد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در جلسه شورای مسکن استان بر اتمام تمامی پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد و گفت: دولت مصمم است پروژه‌های نیمه کاره در این بخش را به سرانجام برساند از این رو به کلیه تعهدات قبلی عمل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی گفت: حق داشتن مسکن برای هر ایرانی و تلاش برای تامین مسکن از طرف دولت همواره بعنوان قانون در جمهوری اسلامی مورد توجه قرار داشته است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در استان در دست ساخت است، تصریح کرد: ۶۲ هزار واحد در استان در قالب مسکن در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ساخته می‌شود که برای آن ۲۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

فلاح جلودار خواستار استفاده از ظرفیت ۱۲ هزار تعاونی موجود در استان شد و افزود: نظارت بر نحوه فعالیت و حسابرسی هیات مدیره شرکت‌های تعاونی مسکن مهر باید جدی‌تر و با دقت بیشتر صورت گیرد.

وی همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوط به مسکن مهر در خصوص وصول مطالبات بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است بررسی دقیقی از وضعیت پروژه‌های مسکن مهر به تفکیک شهرستان‌ها صورت گیرد تا موانع پیش روی مشخص و برای برطرف نمودن آن چاره اندیشی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز