خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگاه تجدید نظر استان مازندران:

امنیت و آسایش مردم محصول تعامل دستگاه قضائی و انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۰

امنیت محقق نخواهد شد مگر با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان ناجا و تعامل و همکاری دو نهاد قضائی و انتظامی در جامعه صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، رئیس دادگاه تجدید نظر استان مازندران درهمایش تعاملی قضات با فرماندهان انتظامی استان، بر گسترش زمینه‌های تعامل وهمکاری دستگاه قضائی و انتظامی در راستای امنیت تاکید کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، همایش تعامل قضات وفرماندهان و مسئولان انتظامی استان مازندران در محل مجتمع رفاهی خدماتی پردیس انتظامی استان در ساری برگزار شد.
براساس این گزارش، در این همایش حجت الاسلام والمسلمین «موسوی» رئیس دادگاه تجدید نظر استان در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزقامتان این نیرو و فرماندهی انتظامی استان مازندران، امنیت را محصول تعامل و همکاری دستگاه قضائی وانتظامی دانست که به مردم هدیه می‌شود.
وی امنیت را بستر ساز فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی واجتماعی در جامعه دانست وافزود: این امر مهم محقق نخواهد شد مگر با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان ناجا و تعامل و همکاری دو نهاد قضائی و انتظامی در جامعه صورت پذیرد.
این مقام مسئول با اشاره برخی مشکلات ونارسائی‌ها و فقدان امکانات وتجهیزات لازم ابرازامیدواری کرد: با توجه دولت، ماموریت‌های ذاتی که بر عهده نیروی انتظامی قرار دارد به سرانجام برسد.
این گزارش می‌افزاید، سردار «جعفری نسب» فرمانده انتظامی استان مازندران نیزدر حاشیه این همایش به تشریح اهداف برگزاری این همایش پرداخت.
وی افزود: گسترش زمینه‌های تعامل وهمکاری بین دو نهاد قضائی و انتظامی و رفع برخی موانع کاری در راستای برقراری نظم وامنیت پایدار در جامعه از اهداف این همایش بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز