خبرگزاری کار ایران

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران:

رسالت نیروی انتظامی حفاظت از امنیت ملی و اجتماعی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۹

وظیفه نیروی انتظامی در کشور ما بسیار حساس است و به خاطر نداشتن نیروی مقتدر و کارآمد و نبود امنیت کافی در بسیاری از کشورهای همسایه مردم با چالش جدی مواجه هستند.

آیت الله طبرسی، نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران گفت: رسالت نیروی انتظامی حفاظت از امنیت ملی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهان نیروی انتظامی و یگان ویژه دریائی این نیرو با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در حسینیه امام خامنه‌ای این دفتر با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله طبرسی گفت: امروز روز پیوند حضرت علی(ع) و زهرا(س) است که من به همهٔ زوج‌های جوان صمیمانه تبریک می‌گویم و ما باید از این پیوند آسمانی الگو بگیریم.

وی افزود: برگزاری مراسم ازدواج‌های نامناسب، که مورد تایید اسلام نیست گاهی برای ماموران انتظامی نیز مشکل ایجاد می‌کند و باید ازدواج سالم را ترویج کنیم و زمینه برگزاری ازدواج سالم نیز در جامعه فراهم شود، ازدواج لازم و ضروری است و جزء قانون خلقت نیز هست.

آیت الله طبرسی با اشاره به وظیفه مهم نیروی انتظامی گفت: رسالت نیروی انتظامی به خاطر حفاظت از امنیت ملی، اجتماعی و دفاع از ارزش‌های دینی بسیار مهم است و اسلام به امنیت فکری تاکید بسیار زیادی دارد و در قرآن و احادیثبه امنیت تاکید ویژه‌ای شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در ادامه این دیدار گفت: وظیفه نیروی انتظامی در کشور ما بسیار حساس است و به خاطر نداشتن نیروی مقتدر و کارآمد و نبود امنیت کافی در بسیاری از کشورهای همسایه مردم با چالش جدی مواجه هستند. البته با امنیتی که در کشور ما وجود دارد اقتدار نیروی انتظامی در کشورمان حفظ است. اما باید هوشیار باشیم، چرا که دشمنان برای نابودی این انقلاب از هیچ کوششی دریغ ندارند.

وی از نیروی انتظامی استان که در تابستان آرامش و امنیت را برای مسافران به وجود آوردند تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز