خبرگزاری کار ایران

با اختصاص ۴۶ میلیارد تومان از محل فروش سهام؛

عملیات ارتقاء و تعریض محور هراز شتاب گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۹۱

با اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش سهام، عملیات ارتقاء و تعریض محور هراز شتابی مضاعف گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: با اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش سهام، عملیات ارتقاء و تعریض محور هراز شتابی مضاعف گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد ضمن اعلام این مطلب افزود: محور هراز یکی از شریانهای مهم مازندران است که این استان را به پایتخت کشورمتصل نموده و از آنجا که این محور دارای قدمتی تاریخی است، طبیعی است که مشخصات و درجه آن با شرایط حمل و نقل و ترافیک امروز مطابقت نداشته باشد، از این رو عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن از سال ۱۳۸۶عملیات آن اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص اقدامات راهسازی در محور هرازعنوان کرد: در سالهای گذشته این اداره کل توانسته ۴۰ کیلومتر از محور ارتباطی هراز را تعریض(ایجاد باند سبقت و چهارخطه) نموده و درحال حاضر نیز ۷۰ کیلومتر از تعریض این محور در حال انجام بوده که ان شاء الله با انجام این عملیات شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در این محور مهم و حیاتی استان باشیم. وی تصریح کرد: این اداره کل علاوه بر عملیات راهسازی در حال حاضر عملیات احداث۸ دستگاه پل بزرگ و همچنین ۱۳ دستگاه تونل را در سطح محور مذکور به اتمام رسانید.

اسد در خصوص بکار گیری نیروی انسانی و ماشین آلات راهسازی در محور مذکور اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر نیروی انسانی با ۴۳۲ دستگاه از انواع ماشین آلات راهسازی، ۶ دستگاه سنگ شکن و ۷ دستگاه بتن ساز در سطح محور هراز مشغول عملیات تعریض و چهار خطه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در ادامه کمبود اعتبارات را عاملی مهم در جهت کندی پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی این محور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر مشکلاتی از قبیل نبود مصالح مرغوب، شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی منطقه، کمبود اعتبارات و منابع مالی مناسب، شرایط کاری را در این محور با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی ضمن اعلام رضایت از اجرای عملیات تعریض محور هراز عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و کار آزموده در محل پروژه، امید آن است تا هرچه زود‌تر شاهد بهره برداری نهایی از پروژه بوده، چرا که حق مردم شریف ایران اسلامی است که جاده‌هایی ایمن و استاندارد داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز