خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

جوانان، هدف اصلی ترویج مواد مخدر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۰۶

مهم‌ ترین راهکار استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب اسلامی، ترویج و توزیع مواد مخدر در جامعه است. / رویکردهای پیشگری از تقاضای مواد مخدربرای جوانان تقویت شود.

استاندار مازندران گفت: رویکردهای پیشگری از تقاضای مواد مخدربرای جوانان تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با قدردانی از اقدامات دستگاه های اجرایی عضو این شورا، بر تداوم مبارزه جدی با توزیع و تقاضای مواد مخدر در استان تاکید کرد.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان این که مهم‌ ترین راهکار استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب اسلامی، ترویج و توزیع مواد مخدر در جامعه است، تصریح کرد: جوانان، هدف اصلی ترویج مواد مخدر به عنوان موتور توسعه و پیشرفت کشور هستند.

فلاح افزود: رویکردهای پیشگری از تقاضای مواد مخدربرای جوانان تقویت شود.

استاندار از آموزش های همگانی، حرفه آموزی معتادین بازپروری شده و بازگشت آنان به جامعه به عنوان یک راهکار مطلوب در راستای مبارزه با تقاضای مواد مخدر یاد کرد و ابراز داشت: ارایه برنامه های فرهنگی و مذهبی در این راستا با اهتمام جدی تری دنبال شود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: می بایست برخوردهای بازدارنده در مورد عرضه و تقاضا کنندگان مواد روانگردان تشدید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز