خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج گاز مازندران:

جوانان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۰

خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اسوه‌های صبر و استقامت هستند. / باید جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران از برگزاری یادواره شهدای کارمند ادارات کل استان مازندران به همت سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید حمزه عمادی اظهار داشت: این یادواره چهارم آبان ماه با سخنرانی سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور همچنین مداحی حاج صادق آهنگران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدای گرانقدر نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اسوه‌های صبر و استقامت هستند.

عمادی افزود: شهدا طلایه‌داران فتح و پیروزی در فضای معنوی و روحانی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و آنچه که امروز ایران اسلامی دارد به برکت خون‌های پاک و مطهر شهیدان است و همه باید قدردان خون‌های پاک و مطهر شهدا باشیم.

فرمانده بسیج گاز مازندران در ادامه بر ترویج فرهنگ شهادت طلبی تاکید کرد و گفت: باید جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

عمادی با قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان، خاطرنشان کرد: زحمت‌ها و مشقت‌های خستگی‌ناپذیر آن روز‌ها، امروز در حال ثمره دادن است و ملت ایران با قدرت مسیر سعادت و تعالی را می‌پیمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز