خبرگزاری کار ایران

رییس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی خبرداد:

راه‌اندازی وب کیوسک اطلاع‌رسانی و بایگانی متمرکز در دانشگاه آزاد آمل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۶

در آستانه عید سعید قربان وب کیوسک اطلاع‌رسانی و بایگانی متمرکز آموزشی و دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی راه‌اندازی ومورد بهره‌برداری قرار گرفت

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی مطرح کرد: در آستانه عید سعید قربان وب کیوسک اطلاع‌رسانی و بایگانی متمرکز آموزشی و دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، دکتر فاضل لاریجانی در حاشیه بازدید از این وب کیوسک یادآور شد: در راستای تسهیل امورات دانشجویان و ارائه خدمات مناسب‌تر به این عزیزان و در آستانه عید سعید قربان این دو پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه به منظور تسهیل فرآیند اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان پایانه‌های اطلاع‌رسانی مجهز به صفحه نمایش لمسی در سه دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی و کشاورزی و صنایع غذایی راه‌اندازی شده است، افزود: دانشجویان در این ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی می‌توانند ضمن بازدید از سایت دانشگاه اقدام به انتخاب واحد و سایر خدمات دانشجویی از جمله دسترسی به اتوماسیون تعذیه، اتوماسیون کتابخانه و آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار دانشگاه داشته باشند.

لاریجانی بیان داشت: دانشجویان با مراجعه به این وب کیوسک‌های اطلاع‌رسانی ضمن مشاهده اطلاعات شخصی و برنامه هفتگی و کارنامه به آیین نامه‌های ترم، وضعیت خوابگاه‌ها و اطلاعات مورد نیاز در مورد دانشگاه نیز دسترسی دارند.

رییس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در اشاره به راه‌اندازی بایگانی متمرکز آموزشی و دانشجویی عنوان کرد: این پروژه به مساحت ۲۵۰ متر در جهت تسهیل امورات ارباب رجوع و کاهش مراجعات به دانشکده‌ها به صورت یکپارچه مورد اجرا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بایگانی متمرکز ضریب امنیت و نگهداری مدارک دانشجویان را بسیار بالا برده است، تاکید کرد: اجرای این طرح منجر به جلوگیری از پراکندگی پرونده‌های دانشجویان در دانشکده‌های مختلف شده است.

لاریجانی ابراز داشت: در حال حاضر با راه‌اندازی بایگانی متمرکز آموزشی و دانشجویی بیش از ۹هزار پرونده دانش‌آموختگان و همچنین بیش از ۷هزار پرونده دانشجویان این دانشگاه به صورت یکپارچه نگهداری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز